مهارت‌های فروشنده موفق

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۴ کد : ۱۵۰ دوره های جدید اخبار مرکز شماره یک
تعداد بازدید:۳۱۸۰
فروش فرآیندی ذهنی است و نتیجه کارکرد ذهن با ذهن است که بستر آن شناسایی و جلب احترام و اعتماد متقابل است. از آنجایی که در پس هر فروش انسان‌هایی قرار دارند، بنابراین شناخت روانی انسان که موضوع روان‌شناسی است که سبب می‌شود، فروشندگان با ایجاد انگیزه بتوانند به فروش‌های مطلوب و ایده‌آل برسند. شناخت کامل از مشتری، سازمان را با کلیه علائق و سلائق مشتری آشنا ساخته و شرکت را در مسیر برقراری یک ارتباط موثرتر با وی یاری می‌دهد ارتباطی که برای تداوم آن باید به جنبه‌های عاطفی هم پرداخته شود برای درک بهتر این مفهوم می‌توان به این موضوع اشاره کرد که هیچ رابطه‌ای به سادگی بدون مفهوم اعتماد تداوم نخواهد داشت در حالی است که اعتماد نیز یک جنبه عاطفی، احساسی و روان‌شناسی است پس درواقع می‌توان گفت که حتما یک جزء عاطفی در همه روابط موفق با مشتریان وجود دارد.
مهارت‌های فروشنده موفق

اهداف:
- آشنایی با نقش عوامل روانی و تأثیر آن بر فروش.
- آشنایی با نقش خلاقیت در فروش.
- آشنایی با تکنیک‌های ارتباط مؤثر در فروش.
شرایط پذیرش:
- این دوره آموزشی کوتاه مدت برای کلیه علاقه‌‌مندان بالاخص فروشندگان در نظر گرفته شده است. شرط لازم برای گذراندن این دوره، داشتن مدرک دیپلم است.
توانایی‌های فراگیران در پایان دوره:
- آشنایی با فنون ارتباط با مشتری و بکارگیری آن در عمل.

 

کلید واژه ها: کارگروه ضمن خدمت دوره های مرکز آموزش های تخصصی هنر و علوم انسانی


( ۱ )

نظر شما :