مهارتهای ارتباط بین فردی
اهداف:
- افزایش مهارتهای سازنده ارتباطی (شیوه حضور یاریبخش، هنر گوش دادن، پافشاری بر اهداف و توانایی گفتن).
- کاهش صفات مخرب (خودشیفتگی و مسئله قدرتطلبی در مدیریت).
- کاهش پرخاشگری، سلطهگری و کمرویی (به عنوان الگوهای ارتباطی).
شرایط پذیرش:
- گذراندن این دوره آموزشی به شرط داشتن مدرک دیپلم برای همه علاقهمندان مجاز است.
تواناییهای فراگیران در پایان دوره:
- استفاده عملی از مهارتهای ارتباط بین فردی و گروهی.


نظر شما :