تربیت مدرس زبان انگلیسی ( TTC)
این دوره با هدف توانمندسازی فراگیران در زمینه تدریس زبان انگلیسی در مراکز مختلف آموزشی و ایجاد هماهنگی لازم در روشهای تدریس آنها برگزار میگردد.
شرایط پذیرش:
لازم است متقاضیان ورود به این دوره از توانمندی های زبانی پیشرفته برخوردار باشند. توانمندی های زبانی داوطلبین بر اساس آزمون های استاندارد شفاهی و کتبی ارزیابی میگردد.
ساختار آموزشی:
این دوره شامل یک ترم ۱۰ ساعته است و طی ۴۰ هفته برگزار می شود
نحوه ارزشیابی:
ارزشیابی به صورت کتبی و عملی انجام می گیرد. ارزشیابی کتبی بر اساس کلیه مطالب تدریس شده در طول دوره و ارزشیابی عملی بر اساس تدریس عملی فراگیران انجام می پذیرد.
شرایط قبولی:
شرط قبولی در دوره کسب ۷۰ درصد از مجموع ۴۰۰ امتیاز دوره است.
منابع آموزشی:
1. Freeman, Donald (2016). Educating Second Language Teachers. Oxford University Press.
2. Ur, Penny (2016). Penny Ur's 100 Teaching Tips. Cambridge University Press.
3. Evans, Michael (2012). Teacher Education and Pedagogy: Theory, policy and Practice. Cambridge University Press.
4. Robinson, Peter (2011). Task-Based Language Learning. Wiley-Blackwell.
5. Johnson, Keith (2008). An Introduction to Foreign Language Teaching and Learning. Routledge.
6. Harmer, Jeremy (2009). How to Teach English. Longman.
7. Larsen-Freeman, D (2000). Techniques and Principles in Teaching. Oxford University Press.
8. Richards, Jack C. and Rodgers, Theodore S. (2003). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge University Press.
تدوین کننده: سازمان جهاددانشگاهی تهران
تأیید کننده: گروه تخصصی آموزشی زبانهای خارجی- ۶۷/۲/۶۹۳۶
نظر شما :