برگزاری فرآیند جذب مدرس در مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم

تعداد بازدید:۷۰۲
فرآیند ارزیابی و جذب مدرس توسط شورای تخصصی ارزیابی مدرسان روز سه شنبه ۱۳ تیر ماه در مرکز آموزش های تخصصی فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.
برگزاری فرآیند جذب مدرس در مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم

به گزارش معاونت آموزش جهاد دانشگاهی واحد قم، اولین جلسه ارزیابی مدرسان جدید مرکز فناوری اطلاعات با استفاده از "تست تدریس"، در راستای جذب و استفاده از نیروهای جوان و متخصص در امر آموزش در نیمه نخست سالجاری برگزار گردید.
در این جلسه که به مدت 4 ساعت به طول انجامید 9  نفر از افرادی که فرم درخواست تدریس تکمیل کرده بودند، توسط کمیته تخصصی ارزیابی مورد سنجش فنی و علمی قرار گرفنتند.

از این تعداد سه نفر از آنها تایید قطعی، سه نفر تایید مشروط و مابقی افراد صلاحیت لازم برای تدریس را کسب نکردند که میتوانند با رفع معایب خود در جلسه بعدی تست تدریس شرکت نمایند.
هرساله مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد استان قم در 2 الی 3 نوبت فرایند جذب مدرس را انجام می دهند که پس از اعلان عمومی و فرصت برای مراجعه و تکمیل کردن فرم های مشخص شده، در صورت قبولی اولیه در مصاحبه حضوری با مدیر گروه فناوری اطلاعات، برای تست دموی تدریس دعوت خواهند شد.
گفتنی است؛ کمیته فنی ارزیابی تدریس، متشکل از 6 نفر از اساتید مجرب و حرفه ای در رشته های مختلف، مدیر مرکز، مدیر گروه فناوری اطلاعات به عنوان دبیر جلسه دمو و یک نفر به عنوان نماینده معاونت آموزش، ارزیابی مدرسان جدید را انجام می دهند.

 

کلید واژه ها: ارزیابی، جذب مدرس، معاونت آموزش


( ۱ )

نظر شما :